Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος στη Βιβλιοθήκη και τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του προγράμματος Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου επισκέφτηκαν τη Βιβλιοθήκη και τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 




Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ιδρύθηκε να καλύψει μια έλλειψη που υπήρχε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για ίση πρόσβαση στις υποδομές και εκπαιδευτικές διαδικασίες. Με τον τρόπο αυτό παρέχονται μέσα και εργαλεία για όλους και ιδιαίτερα για φοιτητές που για διαφόρους λόγους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις σπουδές τους.

Αποστολή της Μονάδας είναι η δημιουργία ενός ευνοϊκού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για την στήριξη των φοιτητών που για ιατρικούς ή άλλους κοινωνικούς λόγους αντιμετωπίζουν λειτουργικές και εκπαιδευτικές δυσκολίες στην ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για  τη λειτουργία της βιβλιοθήκης, τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τα σπάνια βιβλία.


                                   Στη βιβλιοθήκη υπάρχει και κέντρο Ευρωπαϊκής τεκμηρίωσης


                                   Επισκέφτηκαν την έκθεση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων 


 Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συγκροτείται από την Κεντρική Βιβλιοθήκη και τα Παραρτήματά της. Η Κεντρική Βιβλιοθήκη στεγάζεται σε ένα  εξαώροφο κτήριο στο κέντρο της Πανεπιστημιούπολης Ιωαννίνων και τα Παραρτήματα της: σε αυτόνομο κτήριο στην Πανεπιστημιούπολη της Άρτας και σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα κτήρια του Πανεπιστημίου στην Πρέβεζα και  στα Ιωάννινα (πρώην κτήριο ΤΕΙ Ηπείρου).



Η Βιβλιοθήκη διαθέτει συλλογές από  βιβλίαεπιστημονικά περιοδικά –έντυπα και ηλεκτρονικά-αρχεία, ψηφιακό υλικό και προφέρει  υπηρεσίες για τη στήριξη της εκπαίδευσης και της έρευνας που πραγματοποιείται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου